Saturday, August 2, 2008

# 77

Aku sungguh tensen hari ini....

Seharian aku tak boleh nak access kedua dua blog aku sendiri, LayanKepala & SakitKepala. Ada error bila aku menggunakan browser Internet Explorer. Pelbagai cara aku cuba untuk menyelesaikan masalah ini. Dan banyak orang jugak aku bertanya tentang hal ini. Namun, hasilnya tiada. Oleh yang demikian, sebagai jalan penyelesaian dan pertolongan dari seorang teman...aku updet blog dengan menggunakan browser Firefox....walaupun aku tak berapa mahir dengan browser ini. At least, aku bleh updet blog jugak kan??? Hehhe hehhe




Jutaan tima kasih kepada semua yang membantu :)





8 comments:

nur'ain said...

same-samee...ahahah.

tensen btol dia bila tkle bukak blog senirik. ekekeke.

marilah sesama boikot IE!

meen said...

huhu..tensi..tensii.. IE mmg selalu gitu la may, tapi tu la..tak berapa mahir jgk nak guna firefox ni..huhu

Miss Reen said...

sabar sabar..
tension & stress?
mari baca entry aku ttg menangani stress! hahahaha...

*persal komen aku kat beberapa blog nie sama je ek? persal ramai orang stress ek?

akirasuri said...

Huhu..

Maymay.. Guna la MusangBerapi..
IE memang selalu kondem la.. :)

shafarina said...

Adoyaiiii

Firefox sama je dgn IE. Lagi bagus Firefox pasal free. Cuma Firefox 3 ni byk tak support benda2 blog. Kengkadang tokleh display.

Dan tak tensen kan? :D

pearl'E.J said...

eheeee... sama la aku pun may.. seharian semalam tak leh nk masuk blog guna IE, so terpaksa laa buka guna mozilla...

.::WaNiE::. said...

:D sama jek lebih kurang kan?

kadang2 firefox xnak display image jek :)

Lily Abdullah said...

Asal buka IE aja PC akak "hang", Akak pon tensen jugak semalam. Pagi tadi baru boleh updated

Sabaq May nooo!(senyum)

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may