Friday, August 15, 2008

# 81

"Aku rasa aku syok ngan budak tu laa....yang baru masuk keja tuh" ujar seorang kawan semasa kami bertiga sedang makan tengahari semalam di cafeteria.

"Budak mana???" tanya brader sorang ni. Yang agak veteran.

"Tuu...yang dok tengah amik nasik tuh" sambil menuding jari ke arah sorang pompuan.

"Hmmm...boleh tahan" jawab aku sambil menyuap nasik ke mulut.

"Oit orang muda semua...kalau hangpa nak tau, orang pompuan semua boleh 'tahan'...kalau takleh 'tahan', lari malam la jawabnya" sambung brader veteran tuh.

Hahha hahha hahha...tersembur nasik aku!

20 comments:

~chacha~ said...

hahha...
very da very itu bro veteran

ceklala said...

tahan apa yer?
hurmmm....

Mak Su said...

jujur, sgt jujur

pandagumuk. said...

ko orang mude ke maymay.

shahril aley said...

ermm sungguh tersirat ayat org veteran itu

meen said...

owh..apakah? apakah????

Intan and The Boys said...

hmm...
takleh tahan!!!
:P

@xiM said...

than 'main' la tu.

kuchalana said...

kakakak... tahan jangan tak tahan...

pearl'E.J said...

wakakakakakaka.... betul2... caya laa brader veteren nih.... hihihihi... :D wanita adalah 'kementerian pertahanan'.. :p kuat okeh pompuan.. haaa... siap leh 'tahan serangan' dari lelaki... hihih...

أكرم حسني said...

lawak nih xle tahan....hahak..hmmmmmmmmmmmmmmmmm

Bunga Rampai said...

Ketawa pun kena tahan juga, kalau tak, macam tu ler jadinya ... tersembur habis nasi tu!

Salam 13may :)

Miss Reen said...

tahan menahan...
tak tahan pun kena tahan gak..
harharharhar....

choy~ pepagi aku baca wat tersembor air nescepe aku!

Neeza Shahril said...

kahkahkahhhh!! betul sangat apa brader tu cakap..

KTS said...

toing toing toing... aku buat2 tak paham citer ko ni... sbb aku pompuan yang naive :D

nasazfrog... said...

perghhh... baik punya 'tahan'.. :)

K i a H R o N g G e n G said...

tokleh tahan didera?tokleh tahan nak ke toilet?tokleh tahan satu persoklan....errmm sampai lari malam lagi.

Note: im too naif to understand?garu2 pala

chiku the chucuru said...

tahan apa beb..
isk...entri dewasa sungguh

.::WaNiE::. said...

hihihihihi

jauh betul imaginasi dia..hahaha

biskutrajin said...

lari molm 2 ape?betoi sy blur neh

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may