Thursday, December 27, 2007

# 19

Salam....selamat bertemu kembali...

1st...aku rasa nak tergelak gelak...sebab dok memikirkan tentang diri aku sendiri...
Secara keseluruhan, eksperimen gila aku agak berjaya....
2, 3, 4, 5 hari lepas...aku cuba bertekad dan mahu mencuba, apa akan jadi jika aku tidak mempunyai telefon???
Apa akan jadi jika telefon tidak wujud dalam hidup aku???

Dan keputusannya, kredit aku tak susut...hahahaha...
walaupun aku semacam nak gila menahan diri dari membalas sebarang panggilan atau sms dari kawan kawan....

2nd...aku nak mintak maaf kerana menyepi diri 2, 3, 4, 5 hari lepas..mungkin ada orang yg risaukan aku...tapi sebenarnya, korang rindu kat aku kan???

woohooo!!!!

ps: chow! keja banyak!

11 comments:

Unknown said...

hohoho....aku ada lg satu cara nak buat eksperimen camtu :D

caranya adalah jangan membayar bil tepon anda smpai tepon kene bar... hasilnye, anda mmg tak perlu mereply sms sesape pon!

nanonano said...

hoh!
sape la yg tergolong dlm group merindui incik mei ni ek?
ishk3

13may said...

CikKipas: oh! patut la hang tak reply sms aku... :P

DekNo: takde sapa sapa...aku ajer dok rindu kat korang semua :)

DeeN said...

HaHak .. ooo .. hang tgh berkesperimentasi ka.. Cheh, cheh, cheh ... sia2 aku rendu kat hang. Muakakakakakakakaahh!!!

chiku the chucuru said...

sengal la kepala otak ko nih.. mmg dah tahap gaban dah sakit kepala ko nih.

Unknown said...

heleh helehhh

13may said...

Deen: hehhe...rileks rileks :P

fiezaFadilla: kronik kronik

Lindosh: :P :P :P

Darling said...

ceq tak rindu pun heheheheh

13may said...

kejam kejam :P

Darling said...

hahahahahaha... me gelak guling2

hUmmY said...

kau yg rendu aku ade la!

hahaha!

aku bz lately!

sori kalo ko rase terabai dan x tebelai!

hahahahahaha!

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may