Monday, December 3, 2007

# 11

Oh! Dah masuk bulan December...

2-3 hari ni aku perasan aku asyik dan kuat makan...mesti ada yang tak kena nih.

Minggu yang sibuk...schedule sangat ketat. Keja bertambah tambah dan perlu disiapkan seberapa segera yang mungkin. Oh ya! aku mendapat bos baru lagi...sudah 9 atau 10 kali bertukar bos...secara purata aku bertukar bos 2 kali setahun...

Hmmm...tadak apa yang menarik...actually aku ada benda nak tulis...tapi tak sempat. Ada benda yang aku perlu selesaikan dahulu...

11 comments:

byl said...

2 la
hang asyik makan je.
jaga kesihatan tu may

DeeN said...

Ya, hang memang kuat makan (sblm ni tak tau pulak aku). Mungkin hang stress kut? Ke hang kena paksa makan? Hak hak hak!!

Berhati2 semasa makan.
Kalo agak2 tercekik tu..pandai2 sendiri la yea.. wahahahaha!!
Taking care la dude!!

nanonano said...

oowhhh, bertambah slera mkn skunk eh?
dah ade isi kot..
wakakaka :p

MakcikMuda said...

makan mmg mampu ilangkan stress.

sbb tuh kami kuat makan.hahah !

hUmmY said...

mkn sgt bes!

tp jgn sapai ricit ribit!

nescaye krem kaki ke jamban!

Unknown said...

mekasih sebab invite :)

Ayaq said...

Bagaimanakah mahu berenti makan sedangkan khaleel dan subaidah dekat di hati??? Wakakaka.

Unknown said...

bila baca komen hummy, terus teringat satu clip kat youtube yg kelakar.

silalah lihat hasil karya 'marilahberbaikbaik'

13may said...

byl: hehhe...takpe, aku pun suka tido awal :D

Deen: aikk??? cam kenai ajer ayat tuh :P

nano: makin berisi ader la...hahha :P

cowbra: oh! patut la...hahha :P

hummy: cam ada pengalaman ajer nih...huhhu :P

CikKema: line clear :)

ayaqmasak: aikk??? mana hang tau nih??? hehhe :P

minci: hehhe..

Unknown said...

makan itu sangat bes...bercakap pasal makan, bile nak blanjer kuey teow kerang nih may :D

13may said...

CikKipas: bila free??? ;)

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may