Tuesday, October 14, 2008

# 96

Dapat award ni dari Miss Egy...thanks beb! :)



So, syarat asal...aku kena forward award ni kat blogger lain..yang cool cool...
Btw, bagi aku...semua rakan blogger adalah cool cool belaka...korang la pengubat sakit kepala aku...hehhe hehhe...

Oleh yang demikian, sebagai untuk bertindak adil...aku akan kasi award ni kat blogger yang dapat memberi jawapan yang paling memberangsangkan, paling memberahikan, paling mengghairahkan dan paling cool untuk teka teki aku...hehhe hehhe

Ok..teka tekinya berbunyi begini:

Sedang anda sedang lepak lepak seorang diri dalam bilik anda...tetiba anda terlihat seekor rama rama. Soalannya: Apakah jantina rama rama tersebut??? Jantan atau betina???

Sila jawab ok...award 'Rama Rama' menanti anda....kalau tak cukup, kita buat tatoo rama rama plak...hehhe hehhe

ps: Aku selsema lagi...dengan sakit kerongkong....giler tak baik baik lagi...so, gua tido dulu!

22 comments:

13may said...

Sila amik dan tempek kat blog masing masing yea :)

so0tspirit said...

rama2 tu khunsa kot
tak pon mengalami kecelaruan identiti
ngahaha~
aku emo! sekian

Afrezal Karim said...

saya rasa jantan.. sebab.. nama rama2 tu adalah Sri Ramachandran :D

K i a H R o N g G e n G said...

No need to know lol,Karut-karut semua nie!!!! wakahakahkah...

Note: dah cuba minom air asam?kurang skit kot sakit kerongkong..

biskutrajin said...

sy rase rerame 2 pondan...kijaaam

Intan and The Boys said...

hmmm..soalan ni macam trick Q je.
kalau tak jawab, dapat ke award tu?
hehehe...

boleh jadik khunsa kot.

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

aku tau!! rerama pompuan!!
cool x?? :D

MrsNotSoCool said...

hahahah adakah setiap orang yang mengepost apakah jantina rama2 akan diberikan award ini?

sy pilih rama2 pompuan.. sbb saya menyokong hak kewanitaan.. ok..mmg takde kene mengena tapi suka hatila kan??

Unknown said...

rama-rama lelaki :|

meen said...

hurmm..kalau rama2 tu singgah kat maymay..harus rama2 pompuan..kalau hinggap kat meen sah-sah la rama2 laki...hiks...boleh???

ceklala said...

aku tidak dpt mempastikan apekah jantina rerama tersebut sbb aku tak sempat tgk a** dia... aeggegegegge...
Tp aku yakin rerama ittew sedang kegersangan sebb dia masuk bilik aku yg sedang keseorangan! huhuhuhu... takottttt!!!

13may said...

13may: hahha hahha hahha....hebat hebat sungguh jawapan korang....korang memang cool laa...so pakat pakat amik la award ni dan tempek kat blog...oh ya! sila panjangkan teka teki tu sekali yea :D

kuchalana said...

May.. gua bab rama2 ni kurang pandai la.. kene tanya pak belalang camni.. anyway.. lu try makan minyak ikan.. cari la 7 seas ka.. aku dulu truk gak batuk demam.. selsema.. dkt 8 bulan beb masa nak benti rokok dulu... at last aku try amek minyak ikan hari2.. xsampai sebulan aku ok dah... takut jangkitan paru2.. jgn memain beb..

Honey Bee said...

sakit tekak...
makan aiskrim perisa vanila..
elakkan minum sebarang minuman perisa coklat..
kalu dah bek..jgn lupa bg komisyen yea...

Honey Bee said...

tentang rama2 tue..
jantinanya sukar dikesan..
sebab dia spesies rama2 pemalu...

nasazfrog... said...

rama-rama tuh bisu lah may,, abis aku tanya dia tak jawab pun... :)

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

KaLau RaMa² Tu KeJaR WaNa , RaMa² Tu LLaKi

KaLo RaMa² Tu KeJaR MaY , BeLiau aDeLaH PoMPuaN !

aHaKz!

kakLuna said...

bkn lelaki bkn ppuan. tp rama2 jantan. namanya ramasamy s/o sri ramanathan (anak rama2 yg diperkatakan oleh Riezal sebentar tadi)

Anonymous said...

mestila rama2 lelaki... aku kan gurl gurl... hahaha... aku tak nak ar award ni. saja nk jawab teka teki ko... blog aku dh byk rama-rama... hehee...

.::WaNiE::. said...

mayy..kite serupa..dah masuk 2minggu nih selsema + sakit tekak..ubat +antibiotik telah ditelan berhari2 tapi xdek perubahan pun :(

nanonano said...

ekekekke..
gelak je bace komen2 org,
adeshhh..
:p

Unknown said...

makan ubat bro!

jgn main hujan :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may