Sunday, October 12, 2008

# 95

Aduhaii...gua sangat sangat teringin nak updet blog LayanKepala gua....namun gua betul betul takleh fokus...ada saja gangguan...kejap kejap mesej masuk...kejap kejap tepon bunyi...gua betul betul sibuk...

Ada tanya pasal tanah...kat area mana ada orang nak jual..ada orang nak beli...
Ada tanya pasal lori...ada sapa sapa minat dak nak keja bawa lori...
Ada tanya pasal loan...agak agak interest rate banyak mana...
Ada tanya pasal kereta...monthly payment berapa...
Ada tanya pasal tempeyek...bila boleh dapat...

hmmm...gua penat laa...
ni la padah kalau ada buat banyak keja luar...tapi keja yang tak dapat duit...cuma tolong kawan kawan ajer...

Gua 'agen' jual beli tanah....
Gua 'agen' pencari drebar lori...
Guan 'agen' consultant bank...
Gua 'agen' jual kereta...
Gua 'agen' jual tempeyek...

Kalau u all berminat nak jual beli tanah, nak jadi drebar lori, nak buat loan bank, nak beli kereta dan nak makan tempeyek...buleh contact gua :)

8.00-5.15pm - Monday to Saturday - Keja opis
Sunday - keja 'agent'

Mana gua tak letih ???




11 comments:

meen said...

maymay...

Unknown said...

bakal org kayaaaa wakakaka

Ann said...

multi tasking.
hebat2.
:P

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

kayo la ko eks..
muakakaka

biskutrajin said...

aku nk dg makan tempeyek..hehe...

btw, aku dh dp setelkan prob nuffnang 2..tengkiu..

ceklala said...

bro...
sok kalo aku dgr ade org melayu terkaya kat penang.. wa carik lu arrr!!
neway.. wa agen carik jodoh! mau carik jodoh kah?? hohohoho!!

.::WaNiE::. said...

bro..nak beli tempeyek..hahaha

Maryam said...

nak duit raya?

Miss Reen said...

segala 'agen' ko buat..
kot ak jadi 'agen carik jodoh ke?'

Aima Othman said...

hurm..agen carik jodoh wat tak? nak carik jodoh neh...hehehheh :P

13may said...

hehhe hehhe hehhe....mcm mcm la hangpa nih :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may