Monday, July 7, 2008

# 70

Salam semua,
Jap....aku nak tarik nafas dulu. Hehhe hehhe

1st of all, aku sungguh2 berterima kasih buat blogger sekalian yang memberi sokongan penuh serta komen komen yang bernas serta pedas pedas di saat saat aku menghadapi satu sessi serangan cyber yang dilancarkan ke blog LayanKepala aku.

Sesungguhnya kejadian ini memberikan aku sedikit pengajaran yang amat berharga:
1) Bukan senang kita nak puaskan hati orang
2) Bukan semua orang boleh menerima kehadiran kita
3) Pembangkang tetap ada di mana mana...hehhe hehhe

Btw, kejadian tersebut memang merupakan satu kejutan bagi aku. Sungguh aku tak sangka, penulisan sebegitu dapat mencetuskan api pergaduhan.
Sememangnya kejadian itu sungguh kelakar. Tak terlintas langsung akan terjadi sebegini.

Kejadian ini jugak membuatkan aku terpaksa disable anonymous comments serta menukarkan moderation mode kepada komen komen yang di tinggalkan. Chatbox aku jugak terpaksa diberhentikan perkhidmatan buat sementara waktu. Aku jugak terpaksa melakukan satu sessi undi mengenai pandangan kamu semua terhadap blog LayanKepala itu. Oh ya! Ada masa, kamu boleh pegi mengundi yea...hehhe hehhe

Tapi yang paling mengharukan...kesediaan dan sokongan kamu semua untuk bersama sama aku menghadapi kejadian tersebut. Boleh dikatakan kesemua blogger yang aku hubungi memberi respons terhadap mesej aku. Aku amat amat menghargainya.

Hmmm...rasanya setakat ini dahulu aku menulis untuk kali ini.
Bagi reda kejutan ni dulu. Hehhe hehhe

20 comments:

Darling said...

nak tisu tak maymay? hehehe...

aku malas nak mengundi.. sebab ank dah tau apa jawapan aku.. so jangan nak jemput2 aku suruh mengundi ok.. :P

~ mizzAmy ~ said...

~ apa cerita nieh? tak tau pun, nak kena g blog lagik satu la jawabnya. tak per, sokongan akan diberikan. :) ~

.::WaNiE::. said...

kalau mengundi dapat duit claim tak may..kakakaka

13may said...

darling: hehhe...cek maintain macho lagi :P

mizzamy: hehhe...tima kasih :)

wanie: errr...kasi nama penuh, alamat, number IC serta number phone..hahha :P

pearl'E.J said...

ishhhh... aku dah ketinggalan ni may... nanti aku nk jenguk sana jap..

violet said...

enchek may cool ye enchek may...

btw, sy pun dah komen kt blog enchek may yg lg satu tu.

*tekejut gak nih

K i a H R o N g G e n G said...

Dude ape kah ko nye vote tu???..satu pong tak kene nak vote cam nooo.Can you add lagi satu.TAK DE PERASAAN, SAJE BUANG MASA, LAYAN PALA, SUKA SUKI, MENGISI MASA LAPANG, LANTAK KO LAH NYAH, BERNAS, BUANG BANDWITH aiyooooooo.Muke tak puas hati ngan pilihan vote tu...tak de yg bekenan laaa...tak sesuaiiiii.

Note: tak yah le vote wakahkahkah ampun may

K i a H R o N g G e n G said...

hentak-hentak kaki tak puas hati...larikkkkkk

Anonymous said...

org tu sebenarnyerr nk beramas mesra ngn ko jek tu.. =p

.::WaNiE::. said...

hah no phone...cam nak kasik grand prize pulak..kakakka

btw, ko update la kitaorg apa2 perkembangan terkini..nanti kitaorg terjah..hahah

Mak Su said...

org tu tak kenal trademark kamu.

Narsha J. Fedders said...

Welcome to the REAL blogsphere May! Kekekeke.

who i am? said...

lantak deme la bro..

blog kite..kite punyer suke! ;)

kakLuna said...

la..aku baru tau ada serangan cyber..aku ingatkan citer Bourne terbaru tadi..

kot mana pun...entry hang mmg slurrrrppp..

Anonymous said...

sabar ye encik maymay

sTefEnO said...

Ko terkejut sgt yer hehehe...kecian...

inna hayati said...

tak sangka en.may boleh jadik 'serius' ini dalam blogworld...sensitive jugak kan?
tapi bab2 perkauman memang tak sesuai timbul dalam blog yg hepi n senget tu kan?
en.may hepi2, jangan sediy2 k :)

13may said...

EJ: hehhe hehhe...

violet: tima kasih...sila tuntut anugerah kat blog tu yea :)

kiah: alaaa...ko vote ajer laa...hehhe hehhe

pu3nemo: kalo dapat..mesti aku ramas cukup2! hehhe hehhe

wanie: hehhe hehhe...pi amik hadiah kat blog tu yea :)

maksu: err..layankepala :D

BanyakSongeh: hehhe...stay strong! :D

fealizeEleanoer: hehhe hehhe

luna: hehhe hehhe

redhotapple: tima kasih...err..apa blog kamu??

stefeno: reti gak yea ko kesian kat aku eks...hehhe :P

innaHayati: hehhe...dia melebihi limit sedikit. Btw, invite aku: encik13may@yahoo.com / encik13may@gmail.com

Ayaq said...

kalu aku mengundi... aku dapat makan pree tak?

kuchalana said...

Bravo may...

Biasa la May.. kutu2 ni kdg2 baru dalam dunia maya ni.. anyway.. sabo jer le.. aku pon slalu kene hentam camni dalam tulisan aku.. aku pedulik apa.. aku tulis untuk aku baca.. bukan suruh korang baca.. xsuka xpayah baca.. bukan susah sgt.. kekekek

Nasihat aku pada kutu2.. blajar beretika sikit dalam berblog.. klu nak tembak curi tu bukan jantan nama dia. Nak smua org puaskan hati ko elok bukak forum sendri dan hentam smua org dalam forum tu..

Sory May, emo plak aku.. geram aku ngan puak2 camni..sbb depa2 ni la blog jadi tempat yg xslamat bagi ahlil2 mcm kita..

anyway.. layan kepalaaaaaa....

ole..

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may