Tuesday, April 22, 2008

# 48

Lamanya aku tak updet.....ish ish ishhh...
Apa la nak jadi nih...

Actually, aku sekarang dalam fasa peralihan kuasa kat company aku nih...
Untuk kesekian kalinya, aku akan bertukar bos yang baru...
Berserta dengan kerajaan yang baru...serta kepimpinan yang baru...
Tak lupa juga dengan idea idea yang baru...

Oleh yang demikian, aku perlu membereskan keja keja yang dah lama tertangguh...
Aku perlu memusnahkan atau menyembunyikan apa apa yang patut...
Aku juga harus menyesuaikan diri dengan pentadbiran baru sedikit demi sedikit...

Atas dasar dasar ini, aku minta maaf kerana membiarkan blog blog aku tak berupdet serta mengabaikan korang semua...
chewah! hehhe....

chow! Hingga berjumpa lagi...
:)

6 comments:

Mak Su said...

peralihan koser? seb bek tak dak perebutan koser ek

nellyberry said...

situasi kita same;

pertukaran bos baru.

meen said...

huhu en.may suka nak abai2kan kita tau..nasib baik kita seru2 nama td, menyahut jugak dia..

arsaili said...

sibuknya may...13 may ni buat apa? by d way suka tgk gambo locker tuh...

A t i Q a h said...

Oho..kat sini rupanya... sibuk? ok2, selamat bersibuk. ehe

13may said...

maksu: hehhe...fasa perebutan kuasa tak sampai lagi :D

nellyBerry: bos ko laki ker pompuan???

meen: hehhe...bukan sengaja nak abaikan...cuma tak sempat...huhhu

arsaili: hehhe...keja ala ala CSI gitu :D

atiqah: hehhe...thanks for visiting :)

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may