Tuesday, November 27, 2007

# 06

Oh! Macam macam masalah datang menimpa sekarang. Setel satu timbul satu...Masalah senang datang...dan amat susah nak pergi...
Bila la nak berakhir semua ni....
Adesss...aku kepenatan memikirkan semua nih...

Duduk minum minum semalam...di satu kawasan perumahan....
Tetiba terdengar bunyi kekecohan...orang lelaki dan pompuan terpekik pekik dan meraung raung...
Rupanya sorang kenalan aku yang ketagihan 'ice' telah mencederakan mak dia sendiri dengan menggunakan sebilah pisau Rambo...
Akhirnya terpaksa memanggil polis...

Masa nak balik...kereta tak boleh nak start...bateri sudah 'kong'...
Alehaii...terpaksa guna jumper untuk menghidupkan kereta...
Minggu ni nak pegi tukar bateri...

Btw, i'm back on track...
dari 20kmj sudah mampu mencecah 120kmj semula...
Yahuuu!!!

11 comments:

Darling said...

sah jd mat rempit semula ni.. :P

13may said...

hehhe...lepas geram beb!
:D

Darling said...

oo aku drive lelaju ank marah... ank takpe nooo...

Unknown said...

terima kasih atas jemputan.. hati dan lubang idong beta sgt besar..

aku blom back on track. track aku adalah 2kmj sajor.. muahaha

13may said...

darling: hehhe...risau kat hang la :D

minci: hehhe...apsal siput sgt??? hahha :P

Darling said...

2kmj tu camne eks? rasa nk reverse pun lebih dr tu..

riso eks? yalor nnt ceq belajaq bawak 40kmj je hehe..

Unknown said...

may, aku lg suka bile motor hang bleh bawak 20km/j :))

biar lambat asal selamat :|

13may said...

darling: beb! aku advise baik hang bawa laju laju...amatlah stress berada di jalan raya dengan kelajuan serupa siput :D

CikKipas: tensen la makcik bawa slow slow...hehhe

byl said...

sipot sesuai dengan kamu

hUmmY said...

lenkali pakai bateri eveready!

tadela kong!

;p

13may said...

byl: kamu tak kesian kat aku ka??? hahha :P

hummy: hehhe... :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may