Wednesday, November 21, 2007

# 01

Apabila LayanKepala bertukar ke SakitKepala....
Adesss..

13 comments:

13may said...

Selamat datang....
Dilancarkan oleh encik13may pada 20th November 2007, pukul 11.30am...

byl said...

Sakit kepala? Member baik aku tu.

*terima kasih kerana menjemput

13may said...

hehhe...aku dah open untuk public dah blog lama :)

Darling said...

beb.. letak le pic kepala yang sakit hehehe

13may said...

darling...carik tak jumpa la...
ada sesetengah web tuh, aku takleh nak access...

Darling said...

apa le ank ni.. tak pun ank tukaq je pic radioaktif tu ke pic sakit kepala.. link tu aku dah letak kat tepi blog aku..

p cari pic sakit kepala kat devianart.com...

Darling said...

cop silap eja..

http://www.deviantart.com/

13may said...

okeh...nanti aku gi check....
ni dah lama sgt dok depan PC dok buat menatang ni semua...kang bos aku ushar semcm plak...hehhe...

TQ darling!

Darling said...

simple mcm ni pun lama? sabo je le.. sori le tadi aku kelam kabut siapkan editing.. giler nak suruh aku siapkan dlm sejam je.. nasib siap gaks..

kalo nak pic je aku dah jumpa dah yg agak boleh ank tempek kat sini..

Darling said...

hahahahaha lama x mengutuk ank kan kan kan? ok beb aku nak gi makan.. lapo tahap dinasor dah..

13may said...

ceh!

Unknown said...

hahaha...sama2 la kita membuat blog baru :D

13may said...

updet selalu yea :D

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may