Friday, February 27, 2009

# 115


27Feb.....kali pertama aku mengorat marka dalam hidup aku :D


11 comments:

chiku the chucuru said...

waaaa....pagi2 buta dah mengorat nih... sapa weh sapa??? langkah mayat aku dulu. hhahahaa

Anonymous said...

mesti la bkn aku kn?? hehhe

err sape neh wehh? aku kenai ke?
hahah hahha

Ann said...

27hb tahun bila ni??10 thn lps ke??
:p

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

wah!

sapa yang di usya itu?

kasut-gombak said...

sori la.. cek org ganu.

marka tu bkn market heh?

hehehhee

LadyTiz said...

27 Feb tahun bila ni? haha.. :)

so0tspirit said...

ni marka yg mana satu?
haha

Aima Othman said...

abg?marka mane neh? ni yg jeles ni...:p

Ryehanna said...

aku rasa bukan 27hb feb tahun ni...ni mesti kisah silam ni...

ececeh...pepandai je aku...

Mak Su said...

hasil cemana? dapat tak?

Unknown said...

wehh kenduri bila? :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may