Friday, January 23, 2009

#102

13may: salam blog...apa kabar?
Blog: salam...hang agak agak camna?

13may:
ntah laa....
Blog: Ceh! buat buat tanya plak....ni mesti dok sakit kepala nih!

13may: hehhe hehhe...nak buat camna...hang la pendengar yg setia...hehhe hehhe
Blog: Pirahhh!!!! asyik asyik aku yang kena....tapi nak buat camna kan? Begini nasib aku sebuah blog...Asal tuan blog tensen, jenguk aku....lepas tensen kat aku...Asal tuan blog stress...aku gak tempat maki maki...pendek kata, semua aku yang kena...ceh!

13may: Hehhe hehhe...nak buat camna? Dah memang nasib laa...
Blog: Hmmm...memang dah tertulis...hidup kita memang dah camni...mau tak mau, kena hadapi jugak...errr...hang ok ka nih?

13may: Ntah laa...ada benda nak cerita kat hang...tapi aku tatau camna nak start...lagipun aku penat ngan tenat...
Blog: Hmmm...takpa laa...hang pi la berehat...take your time..

13may: Ok blog...aku tido dulu...selamat malam...Salam..
Blog: Blah blah!!! Salam....


3 comments:

ima said...

Hehe...
Mmg sah tgh SakitKepala,
Heeehuuu

Darling said...

nazak ke dah ank ni?

Anonymous said...

bek emel aku,
xyah dok bebel kt blog tuh:)

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may