Monday, September 1, 2008

# 86

Amik berat tandanya risau...
Risau tu tandanya susah hati...



10 comments:

pearl'E.J said...

ahaaaa... dok berkias fansuri kat sapa lak tu may?? hihihihi.... :D

Miss Reen said...

ambek berat ke timbang berat tuh sama je risaunye kan..
takper.. kalo susah ati sgt.. makan lar panadol..

so0tspirit said...

hikhikhik
risau kan i ke maymay?
malu saya :">
aku da mkn panadol~!
air cap badak jek x minum lagi :P
ahaha

K i a H R o N g G e n G said...

amik berat = risau = Jatuh Chenta wakahkahkah.ada logic?

Ann said...

ambk brt tu tndanya syg..ha3

Unknown said...

haha maknanya sayang tuu haha

Intan and The Boys said...

ehem!
:)

so0tspirit said...

may, aku bkn kena denggi kot~
doctor x suruh buat blood test pon
dia cuma kasik panadol, ubat hilangkan loya2, and garam utk diarrhea
dia suruh aku bkk pose
tp xmo kasik aku mc pon
saje xmo aku ponteng klas :(
cisss~

Unknown said...

jangan risau2 yach!

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

tu yg asek buzz je tuh..!!
hekssss

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may