Wednesday, March 12, 2008

# 41

Wajah yang riang...siapa tahu hatinya gusar
Senyum yang ceria...siapa tahu otaknya bercelaru
Lemah lembut berbicara...siapa tahu dirinya memberontak
Kelibatnya yang normal...siapa tahu dirinya hampir gila

Biar akal menguasai hati kita...
Jangan biar hati menguasai akal kita...
Kerana jika hati menjadi raja dalam akal kita...
Kelak kita mungkin akan hilang akal tanpa kita sedari..

Hilang akal bermakna kita gila...
Tetapi jangan cepat melatah...
Kerana orang gila tak pernah mengatakan dirinya gila...


35 comments:

nanonano said...

susah wo0o nk kikis prangai melatah ni..
penyakit keturunan..
err...lari topik tak ni?
:D

MakcikMuda said...

oke.
aku gila.
so,maknenyer aku sgt waras kan.

lalallalalla~

13may said...

DekNo: opocottt!!!! melatah plak :D

cowbra: errrr....kamu betul2 'sihat' ker nih??? wahahahaha :P

Super Nia Hana said...

wahhh
may bercakap bagi pihak siapa?
diri sendiri or..???

Mak Su said...

aaaaaa..... aaaaa.... (apa nak tulis tadi ntah, trus terlupa)

noushy syah said...

Mentally ill people won't say they are sick but crazy people will say you are crazy but they won't admit themselves:)

Have a gr8 day!

ciPuding_7 said...

"wajah yg riang.. siapa yg tahu hatinya gusar.. senyum yg ceria.. siapa tahu otaknya bercelaru.."

ayat rangkap fes ni mmg btol2 kena kt aku la..
terima kaseh buatkan puisi ni khas utk aku..
huhuhu..

meen said...

may..sapa yg gila ni may? habaq mai kat cheq sat...

Miss Reen said...

may..aku rasa lately nie sgt tak besh..
dan aku rasa aku giler..
adakah aku giler?
aku rasa cam nak giler!

Ann said...

"ltk kn akal di dpn fikirn.."
duhhh..brckp mcm kamu dh sgt2 sengal je..=p

Unknown said...

aku giler.. so aku tak giler lah ahaha

-icha03- said...

hampir jadi gila.. naseb baik lekas tersedar...
sbb ada kwn2 yg menarik .. ;)

shafarina said...

gila sekejap takpe

gila-gila
gila bayang
gila talak (erkk)

jgn gila kekal dah ler may

pearl'E.J said...

ehehehe... :D

Darling said...

err n3 ni ank dok mengata ceq ek? tp takpa ceq dah ilang perasaan tu walau hampir gila.. huhu

me3n said...

cewah ayat. gila kuntum bunga hang neh ehehe.

DeeN said...

aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY!
aH MaY!
aH MaY!
aH MaY!
aH MaY!
aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY!
aH MaY! aH MaY!

pengkao said...
This comment has been removed by the author.
pengkao said...

rilek..
take it easy..positive..
chill up dude!

(orang gila x yah puasa)

K i a H R o N g G e n G said...

you are the one,who control yourself!

chiku the chucuru said...

pandai ko baca isi hati aku ye may....

who i am? said...

saya nak ckp..
yang saya ni..
rakyat..
yg berjiwa..
raja...
soalannye..
gilakah saya?

hueh hueh hueh3x.. :D

AiRynnz said...

emmm....hanya org yang x waras je yang akan kata dirinya gile

Unknown said...

encik may.. knp entri encik may ni sume best ek? huhu *mengampu*

masi lagi sakit kepala ka?

.::WaNiE::. said...

errr

may engko sakit kepala sampai nak gila eh..

makanla panadol activ5.hehhee

kawaii_desu said...

pagel???

nanies said...

cantik madah nie...tempisnya mmg terasa nie...:(

shahril aley said...

ko skrg ni ok ke atau dalam keadaan tension dgn keja & hidup?

Masy said...

apsal entry ni pon cam ilang akal je. saket plk paler baby ahaks~

nasazfrog... said...

ape kes pulak nih,,, kepala aku dah la pening masuk sini bertambah la pening 13may oii.... encik ada sihat ka?

Unknown said...

salam,

hang ok tak ni?

Lily Abdullah said...

sapa gila..sapa gila?
Gila nama,
Gila kuasa,
Semua gila...
(ingat tak lagu rock WING tu May).
hehee

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

PaDe PeNDaPaTaN SaYe R KaN
SaYe aDeLaH SeoRg Yg GiLe
aTau , LeBiH JeLaS LaGi
GiLe2 ReMaJe... LaLaLa

13may said...

hana: diri sendiri dan juga org lain :)

maksu: hehhe :)

NSyah: tepat sekali! :)

cipuding: mai number phone...karang aku buat puisi lagi kasi hang :D

meen: errr...habaq thru sms buleh??? tapi kena la kasi number phone dulu...hehhe

heartlessDevilish: hehhe...anda memang normal!

cikNoha: errr...errr... :P

lindosh: hang cakap apa nih...tak paham aku :D

icha: err...kawan tu lelaki ker pompuan??? huhhu

wan: hehhe hehhe hehhe

EJ: fewwiittt!!!

darling: bukan nak mengata...tapi nak share :D

ad3ck: blues maa...hahha :D

Deen: sombong yea skrg nih...hehhe :P

commentDeleted: ???

pengkau: hehhe...hehhe

kiah: chewahhh!!! :D

fieza: OooooOOooOOoo....baru aku tau :D

fealize: err...rasa rasanya normal...hahha :D

airynnz: hehhe hehhe

ninadewe: hehhe...sekrg workload byk...

wanie: panadol??? kena beli kat farmasi nih :)

kawaiiDesu: hampir hampir...hehhe

nanies: rileks rileks :)

shahrilAley: rasanya ok..tapi rasa cam ok :D

masy: errr...meh nak tolong picit ;)

nasafrog: sihat...cuma sakit :D

cikKema: salam...saya ok!

KakLily: hehhe...rock kapak! :D

wana: oh! bila nak kasi number phone??? boleh gak saya tolong2 consult ;)

nellyberry said...

enche 13 may,

me nak g penang this weekend 21 hingga 23 mac! (dengan harapan enche 13 may bole blanja makan makanan yg best kat penang)


thee...thee...thee

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may