Saturday, January 12, 2008

# 26

Oh! Aku kena TAG ngan Lindosh: Ada apa dalam beg???

Woit! aku mana ada bawa beg...tapi aku tunjuk beg duit aku dah la...dan barang barang yang berkurun kurun berada dalam beg duit aku tuh...

Beg duit yang di gunakan sejak zaman persekolahan lagi...dah buruk dan koyak koyak tapi mempunyai nilai sentimental yang tersendiri...sebab tu tak tukar tukar...hehhe


Antara barang barang yang berada dalam beg duit aku...
-------------------------------------------------------------------------------
TAG oleh Lina Aurora:
Aku copy dia punya entri:
Citernye cmni. Korang kene listkan link2 yang tersedia (termasuk link dari aku) ditambah 5 link dari korang . Sesape yang kene tag tu tadi kemudian kene linkkan link yang tersedia tadi ditambah link dari aku dan dari korang dan diorang kene submit lagi 5 link dari diorang sendirik .. Kiranya ni berdasarkan konsep exponential .. Maknanya ia akan bertambah secara 5+25+125= infiniti. Faham?
Banyak kelebihan main tag link-mengelink ni.
Tambahkan trafik kat blog korang (sape yang main
Nuffnang ke, Technorati ke, Google Page Rank ke musti glerkan trafik yang sesak kat blog dorang .. kuikui ..)Cipta satu komunitiTambah kawan2 …Tanye khabar (yang malas na update blog tu nilah masanya mengasah jari-jemari ..)

Wokeh, kali ni tag datangnya dari Lisa sementara pagi ni takdak idea nak entri apa. Lagipon skrg nih tgh free ngadap blog sambil2 belajar buat photoshop etc..esok plak dah tentu aku busy jumpa my friend semlm dia phone yg dia nyer doter dah beranak, baby girl. Tahniah la aku ucapkan wlpon dia tak baca blog ku kat sini hu3..So, jom layan tag entam ajelah…
Citernye cmni. Korang kene listkan link2 yang tersedia (termasuk link dari aku) ditambah 5 link dari korang . Sesape yang kene tag tu tadi kemudian kene linkkan link yang tersedia tadi ditambah link dari aku dan dari korang dan diorang kene submit lagi 5 link dari diorang sendirik .. Kiranya ni berdasarkan konsep exponential .. Maknanya ia akan bertambah secara 5+25+125= infiniti. Faham?
Banyak kelebihan main tag link-mengelink ni.
Tambahkan trafik kat blog korang (sape yang main
Nuffnang ke, Technorati ke, Google Page Rank ke musti glerkan trafik yang sesak kat blog dorang .. kuikui ..)Cipta satu komunitiTambah kawan2 …Tanye khabar (yang malas na update blog tu nilah masanya mengasah jari-jemari ..)

1.
The Strategist Notebook
19. Sheifa
20. aiNul
21. Mazudi
22. Neobe
Mangsa seterusnya....
32. DekNo
33. Meen
35. Deen
Lega! Dah siap :D

20 comments:

Unknown said...

klasik betui brg2 dlm beg duit hang. hahaha!

13may said...

kema: hehhe....hehhe...tu semua barang unik dan klasik :D

nanonano said...

pengcukil gigi ke tu?
eee..yekkes :p

Unknown said...

slm,
arr btul la tuh hehehe...

WaNa (BoRN To MaKe u HaPPy) said...

KaLaU La BeG DuIT Tu LeH BeRSuaRe...aHaKz ~ !!!

pandagumuk. said...

ape yg ade dlm beg hg tu maymay.ish2.

nur'ain said...

mende ape tu..? patut la kembong semacam beg die. hehe. ingat ada wang...poket tebal.

Lily Abdullah said...

Haa..ntah apa2 la dalam beg duit ko ni dek oii!!! Pergkh...legaaa...tak kena tag lagi :)

Sarah Mohd Shukor said...

salam may =)
lucu je ayat 'smlm dia punya doter dh beranak, baby girl'. mcm dia dh dpt cucu je bunyinya. isteri dia yg bersalin dpt baby girl kn may kn? huhu. rajin layan tag2 ni ye may. silalah. hehe

Unknown said...

oi tak bukak wallet tu.. mana aci! ahaha

gambaq hat bawah tu tu utk apa? proteksen ka? isk isk

tak paham btoi

Unknown said...

may.... ape benda tu? aku tak dpt mengenalpastilah benda2 yg ko letak dlm beg ko tu!

kuIna said...

may akak x-ray dompet tu tak ada apa pun.....

13may said...

Dekno: gigi, bijik mata, telinga semua boleh :D

lina: hehhe hehhe

wana: hehhe...byk rahsia woo dalam tuh :)

pandagumuk: hehhe...benda benda yg aku tunjuk tu ler...hehhe :P

nur'ain: hehhe...hehhe

waterLily: hehhe...tu semua benda yg 'berguna'...hahha

sarah: salam kembali...ni rajin ada makna...(Lindosh nak belanja makan nasik ayam )

Lindosh: hehhe...time sesak sesak...memang berguna pun..hehhe

MakcikKipas: hehhe...tu la sampah antik! :D

JentayuTiara: ishhh...takkan tak nampak kot...hahah :P

Unknown said...

may...naper takde duit :D

DeeN said...

ERK! hehehehehe...

arsaili said...

tapi kekadang memang malas nak tukar dompet nih..rabak sana sini pun buat tatau jer...klu wanita siap penuh koleksi handbag dia org...ahaks

Unknown said...

encik may.. saya pun ada batu merah delima tuh.. saya selalu bawak pegi mn2.. dulu, saya letak kat purse saya gak.. tp, gemok lak purse saya sbb batu tu.. so, skg ni batu tu saya gantung sekali dgn kunci rumah.. haha.. encik may dpt batu tu drpd mn eh? *coz, saya ada cerita di sebalik batu tu* ;p

13may said...

makcik: duit takleh tunjuk...kang kena pow! hehhe :P

Deen: awat ni cek??? hehhe :P

arsaili: hehhe hehhe...betul betul :D

ninadewe: hehhe...mana ada citer apa apa..batu biasa ajer... ;)

LadyTiz said...

tebainya dompet hang!
bak sikit isi penting! *larikkk..

13may said...

tyrexia: hehhe...hang nak apa nih weii??? hehhe :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may